Tuesday, May 1, 2012

Travelog: Cuti-cuti China

Akhirnya, saya mengambil keputusan untuk menulis segalanya tentang traveling dalam blog baharu ini. Agar senang tidak bercampur dengan entri-entri lain dalam blog pertama saya yang entah apa-apa itu.

Di sini saya sertakan link kepada travelog saya yang pertama (yang juga telah diimport di blog ini) iaitu pengalaman saya dan sahabat baik saya dengan nama manjanya, Chik ke negara China pada tahun 2010.

Hari Pertama

Hari Kedua

Hari Ketiga

Hari Keempat

Hari Kelima

Hari Terakhir

Selamat mengembara!

4 comments:

Kurma said...

Sukaaaaaaaaaa... *Loike*

Siti R said...

Tq..hehe

Rashidah Ibrahim said...

sungguh kagum dengan keberanian mengembara jauh..tu..

Siti R said...

Terima kasih, Puan. Rasanya ada ramai orang lain lagi yang lebih layak dikagumi keberanian mereka...sebab mampu mengembara secara solo. Saya masih belum sampai ke tahap itu lagi..

Apa-apa pun terima kasih kerana sudi singgah di sini :))