Sunday, March 1, 2015

This Meme Wins


Dang! Meme ni memang kena dengan batang hidung aku. Entah siapa yang bijak cipta meme ni, agaknya? Seperti biasa, aku jumpa dalam FB. Dan aku terpanggil untuk share pula dalam blog ini. Kepada sesiapa saja yang cipta meme ni, satu perkara aku nak bagitau. Kita senasib...ahhaha~

Aku rasa dari tahun lepas hingga ke tahun ini ramai orang yang aku kenal telah dan akan menyambut kelahiran cahaya mata masing-masing. Salah seorangnya termasuklah travel partner yang selalu enter frame dalam travelog China dan New Zealand (yang belum habis tulis lagi...omg!) dalam blog aku ni.

Rezeki masing-masing, kan. Aku bersyukur masih diberi rezeki untuk keluar travel walaupun tak sekerap orang lain. Semoga rezeki ini takkan putus sampai bila-bila hinggalah sampai masa Kekasih aku jemput untuk 'travel' ke dunia sana pula nanti. Aamiin...

No comments: